Lån af klubbens kajaktrailere

Klubben råder over 3 stk. trailere:

• Stor trailer for 12 stk. kajakker - reg. nr. KT 87 61
  • Lille trailer for 6 stk. kajakker - reg. nr. OM 62 33
  • Vestjysk Bank trailer for 5 stk. kajakker - reg. nr. FC 47 23

Disse trailere er klubbens ejendom og kan anvendes af alle klubbens medlemmer efter nedenstående retningslinier og prioritet:

1. Alle former for stævner eller stævnelignende ture.
  2. Transport ifbm. kajakkurser
  3. Klub arrangerede ture, weekendture mv.
  4. Transport ifbm. træning på Bygholm Sø
  5. Roture/træning på fremmed rovand
  6. Andre kajakrelaterede klubtiltag
  7. Medlemmers transport af kajakker "private" ture.

Trailerne er følgelig kun til transport af kajakker og kajakudstyr og må ikke anvendes som "flyttevogn" eller til transport af affald mv.

Anvendes trailerne til privat transport af kajakker, kan trailerne bookes max 1-2 dage. Længere udlån er muligt, hvis ikke de er booket i kalenderen (typisk på hverdage), dette er dog kun muligt efter særlig aftale med formanden.

Skulle der ske en skade på en af trailerne skal dette omgående meddeles formand for Materiale- og Udstyrsudvalget, således at trailerne altid er i funktionsdygtig og forsvarlig stand.

Hvis man ikke har pakket og kørt med triler før skal man have instruktion. Kontakt Materiale- og Udstyrsudvalget. Husk altid at holde styr på stropper og elastikker, de har det med at flyve væk, og de er træls at mangle.

Sørg for i god tid at tjekke kalenderen på hjemmesiden, den burde altid være opdateret. Er der vist et arrangement, betyder det, at begge trailerne er udlånt! Det kan være at kun en trailer er ude, men det er dit ansvar at spørge den ansvarlige for arrangementet, om en af trailerne skulle være ledig og hvilken!!

Det er STRENGT FORBUDT bare at tage en trailer, det kan få alvorlige følger for dem som skal af sted til et stævne eller lignende.

Skulle der komme overbookning på trailerudlån, træffer formanden en afgørelse om, hvem der har 1. prioritet.

Trailerne kan reserveres i nedenfor, men husk altid først at tjekke kalenderen på hjemmesiden.

.