Åbent Hus - 10. juni

20. maj 2017 09:30 , af Pia Jørgensen

Som I har kunnet se af nyhedsbanneret, som kører i toppen af hjemmesiden, så holder vi Åbent Hus den 10. juni fra kl. 10.00-16.00.

Det sker i anledning af, at der overalt på havnen afvikles "Havnens Dag" / "Vild med Vand".

Horsens Kajakklubs bidrag til dette arrangement, som  forhåbentligt tiltrækker mange borgere, er et tilbud om prøvetur i kajak. Interesserede kan blive henvist til at blive skrevet op til næste års begynderhold / blive tilbudt at deltage i Dagskurset den 12. august. Der kan også være unge, som ønsker at starte på Ungdomsholdet.

Der vil på dagen foreligge infomateriale til uddeling.

For at kunne afvikle dette arrangement har vi naturligvis brug for hjælpere - og for at gøre det overkommeligt bliver dagen inddelt i 2 vagter (vagt 1 fra kl. 10.00 - 13.00, vagt 2 fra kl. 13.00 - 16.00).

Der skal bruges ca. 5 personer på hver vagt. Nogle skal hjælpe på broen, nogle på vandet og andre med at give informationer om klubben på land. Hvis muligt, vil vi lave en ergometerkonkurrence.

Vi byder på kaffe og småkager - og til hjælperne vil der være en sandwich.

Meld gerne tilbage, om du har tid og lyst til at hjælpe - enten via klubbens mail - eller på den seddel, som bliver hængt op i klubben.

På forhånd tak for hjælpen.