Havneræs - hjælpere/roere

9. oktober 2016 16:38 , af Pia Jørgensen

Som I ved, afholder HKK sæsonens første Havneræs. Det sker den 6. november ved Bygholm Sø.

I kan se invitationen på hjemmesiden: www.havneraes.dk. Glem ikke, at der også er en Facebook-side med titlen Havneræs. Hvis I ikke allerede har været inde og synes godt om denne, må I gerne gøre det.

Udover at det er en oplagt mulighed for at få en rotur på fladt vand i november, vil vi naturligvis også gerne have, at I giver en hånd med ved forberedelserne, afviklingen og oprydningen efter arrangementet.  Er vi en god flok, plejer vi at kunne gøre det med en 2-timers indsats lørdag. Og hvis vi hjælpes ad søndag, er vi færdige senest kl. 14.00. På dagen er der nogle, som ikke selv kan ro, da de skal hjælpe med diverse ting på land, i køkken og i følgebåde.

I klubben er der lavet et opslag med de forskellige områder, vi søger hjælp til. Skriv jer meget gerne på hurtigst muligt, så vi har styr på den del af arrangementet.

Hvis der er nogle, der har mulighed for at skaffe nogle sponsorgaver, vi kan bruge som lodtrækningspræmier, så må I meget gerne melde tilbage til klubbens mail: horsens.kajakklub@gmail.com.

Tilmeldingsskema til roere bliver hængt op i klubben.

Her kan I se listen over ting, vi søger hjælp til. Listen er hængt op i klubben - så skriv jer på der.

Stævneledelsen