Havneræs - tilmelding

22. oktober 2019 21:52 , af Pia Jørgensen

Glem ikke at få dig tilmeldt som roer til vinterens første Havneræs den 3. november, som foregår på vores eget rovand - Bygholm Sø. Tilmeldingsseddel hænger i klubben. Du kan vælge mellem en 5 km og en 10 km rute. Tilmeldingsfrist er den 30. oktober kl. 18.00 (men du behøver ikke vente så længe).

Der er info om ruten m.v. ved Kystens Perle kl. 10.00 - og første start er kl. 11.00. Der bliver lang kø ved broen, så sørg for at komme på vandet i god tid.

Husk at reservere kajak i Rokort og skriv samtidig bådnummer på tilmeldingssedlen. Sedlen bliver brugt af det hold, som sørger for at kajakkerne bliver bragt frem og tilbage. Bemærk - du skal selv sørge for pagaj, vest, overtræk m.v.!

Vi er ved at være klar med hjælperlisten - detaljeret oversigt følger med angivelse af mødetider.

De,der er noteret som hjælpere, får en HKK kasket (skal bæres, så gæsterne kan se, hvem der er hjælpere) samt et gratis måltid mad. Øvrige kan købe maden (kr. 35,-). Hvis det kniber med pladsen i Skovhytten, hvor vi serverer maden, beder vi vores egne medlemmer om at vige pladsen, så gæsterne kan være der.

Vi glæder os rigtig meget til at tage imod en masse roere fra andre klubber. Og vi håber, I vil være med til at få dem til at føle sig velkomne. Sidste år havde vi 200 deltagere, så det er en rigtig festlig dag, både på og ved søen. Gå ikke glip af dette.

Mange kajak-hilsener på vegne af Havneræs-teamet