INSERO Familiedag

10. september 2016 17:28 , af Pia Jørgensen

Lørdag eftermiddag lagde HKK - i øvrigt sammen med Sejlklubben og Roklubben - hus og udstyr/mandskab til at modtage INSEROs ansatte + familier.

Inden løjerne på vandet startede fik vi officielt overrakt den kajak, som INSERO Fonden har betænkt os med. Den blev overrakt af adm. direktør Mogens Vig Pedersen.

Der kom rigtig gang i prøveturene - og det var både børn og voksne, der dristede sig en tur ud i kajakken. For nogles vedkommende blev det også til en svømmetur. Vi skønner, at der var mellem 30 - 40 personer på vandet. Vejret var perfekt.

Der skal lyde en kæmpe tak til de dejlige HKK'ere, som tog en tørn med at hjælpe og vejlede - og ikke mindst "sælge" HKK og kajaksporten på allerbedste vis. Og stor tak til de herlige drenge fra ungdomsholdet, som ligeledes hjalp på vandet, hentede kager og hjalp med oprydning af de mange både/veste og pagajer efterfølgende. Og tak til forældrene, som også var søde at hjælpe.

Småkagerne, som er tilovers - og 2 x 1½ liter sodavand er hermed dedikeret til ungdomsholdet.

Mange rohilsener og tak for en dejlig eftermiddag.