Klubtøj - husk at bestille

21. juli 2016 18:52 , af Pia Jørgensen

Da der kommer en masse sejlere og skal bruge vores bad- og toiletfaciliteter fra lørdag og en uge frem, har jeg lagt prøverne på tøjet ind i underskabet til venstre for vasken i køkkenet. Det ligger i en mulepose. Derudover er der stadig DM T-shirts, som kan købes til kr. 30,-. Pengene overføres til klubbens konto.

Her en en genopfriskning af Louises nyhed fra den 22. juni:

Igen i år har vi tilbud på klubtøj fra Baze – om end lidt forsinket grundet travlhed med DM.

Du kan se udvalget her. Bemærk at priserne er med logo på bryst. Det er muligt at tilføje tryk på ryg og navnetryk.

For at bestille skal du udfylde bestillingssedlen og indsende denne til louisejochumsen@gmail.com samt indbetale beløbet på vores kontonummer 7245 1317670 senest d. 5. august 2016 – skriv for- og efternavn + ”tøj” ved indbetalingen.

OBS! Ved manglende indbetaling bliver der ikke bestilt tøj!

Der vil indtil betalingsfristen kunne ses et udvalg af tøjet i klubben. Der bliver lagt udvalgte størrelser, så I kan få en fornemmelse af, hvilken størrelse I skal have.