Nu kan du skaffe sponsorstøtte

4. juni 2017 15:25 , af Pia Jørgensen

Du kan nu være med til at skaffe sponsorstøtte til klubben - uden anden indsats end at blive medlem af Insero.

Insero har i øvrigt ved flere lejlighed sponseret midler til klubben, så vi har været i stand til at købe nye kajakker.

Insero tilbyder 25 kr. i sponsorstøtte per person klubben eller foreningen henviser, som indmelder sig i Insero Horsens. Dvs. får vi 200 personer meldt ind indenfor kampagnens tidsfrist, modtager vi 5.000 kr. i sponsorstøtte. Maximum sponsorbeløb per klub eller forening er 10.000 kr.

Kampagnen starter nu og løber til 30. juni 2017, som led i Inseros indsats for at tiltrække flere medlemmer til Insero Horsens.

Som medlem af Insero Horsens er du med til at bestemme, hvem der skal repræsentere dit lokalområde i repræsentantskabet – du kan også selv stille op. Du er ikke forpligtet til at deltage i medlemsaktiviteter og det koster ikke noget at være medlem.

Om Insero Horsens

Insero Horsens er en forening etableret med det formål at skabe vækst og udvikling i området mellem Horsens, Hedensted, Vejle og Juelsminde. Insero investerer i start-ups og modne virksomheder, ligesom Insero gør det i udviklingsprojekter, udviklingsmiljøer og uddannelse inden for energi og IT. Derudover styrker Insero lokalsamfundet gennem investeringer i lokale sports- og kulturprojekter.

Insero Horsens arbejder målrettet for at tiltrække flere medlemmer, så der sikres en bred repræsentation fra lokalområdet. Kampagnen hjælper Insero både med at få flere medlemmer samt understøtte deres formål om at styrke lokalsamfundet igennem støtte til det lokale klub- og foreningsliv.

Såfremt du har spørgsmål til kampagnen eller i øvrigt ønsker mere information om Insero Horsens, er du velkommen til at skrive til  kontakt@insero.com eller besøge hjemmesiden www.inserohorsens.dk

Læs mere her og vær med til at skaffe sponsormidler til klubben.