Standerstrygning

1. oktober 2023 16:21 , af Pia Jørgensen

Gitte har skrevet følgende på den officielle Horsens Kajakklub Facebook hjemmeside:

Som der plejer, blev der overrakt flere pokaler til de seje roere i klubben til dagens Standerstrygning. Men der blev også uddelt en ny en af slagsen: “Den gyldne pagaj”.

Bestyrelsen havde valgt, at anerkendelsen i år gik til Karsten Stald, for hans mange års frivillige arbejde i aktivitetsudvalget . Karsten har blandt andet spillet en afgørende rolle i at arrangere utallige kajakture både indenfor og udenfor landets grænser. Tak for dig Karsten.

Som vi plejer til standerstrygning, tager vi først en rotur - kortere eller længere alt efter temperament og lyst - og ikke mindst i forhold til vejret.

Hjemme igen holder formanden tale og der bliver overrakt kilometer-pokaler (læs mere herom i nyhedsbrev senere). Herefter er det ungdomsafdelingens tur  til at holde tale v/Lone Brix og til at overrække kilometer-pokal til et ungdomsmedlem og et "guldæg" til et ungdomsmedlem, som har gjort sig særligt bemærket.

Standeren blev herefter taget ned og vimplen blev hejst i stedet. Et trefoldigt leve for Horsens Kajakklub.

Afslutningsvis på formiddagsarrangementet havde aktivitetsudvalget et fint traktement til os med skønne hjemmebagte boller og pålæg.

Dagen blev afsluttet med 3-retters menu og hygge i klubben.

De bedste kajak-hilsener