Tour de Gudenå 2017

17. maj 2017 17:50 , af Pia Jørgensen

På bestyrelsesmøde den 15. maj besluttede bestyrelsen, at klubben igen i år yder tilskud til din deltagelse i TDG, som afvikles lørdag den 9. september 2017.

Vi håber på den måde, at vi kan give et bidrag til at støtte op omkring løbet og sikre dets fortsatte eksistens.

I år er det 50. gang, at løbet afvikles - de sidste tre år i en revideret udgave, så det nu er et 1-dags løb på enten 73 km (Silkeborg til Randers) eller 42 km (Ans til Randers) mod tidligere to dage - 120 km (Skanderborg til Randers). Dog kun 86 km for kvinder!  Eller en trimtur på 58 km.

Klubben yder et tilskud på 200,- pr. deltager, såfremt du tilmelder dig inden 1. august. Transport skal man selv stå for.

Vi vil undersøge, om vi kan lave en samlet klubtilmelding. Så du hører meget mere om dette. Men begynd allerede nu at overveje, om det kunne være noget for dig at deltage i TDG - dermed har du også noget at træne hen imod. Tal med andre i klubben om deres erfaringer med løbet.

De sidste år har vi været omkring 20 deltagere fra klubben.

Hermed link til Tour de Gudenå hjemmesiden

Her kan du læse meget mere om løbet og ruterne.

Vi har også en lang række beretninger fra tidligere års TDG løb: læs med her.