Vigtigt vedr. Havneræs

31. oktober 2017 21:11 , af Pia Jørgensen

I forbindelse med Havneræs på søndag, ydes den store service, at kajakkerne bliver pakket og transporteret til søen søndag morgen af nogle hjælpsomme medlemmer.

Men.... for at dette kan fungere, skal alle notere på tilmeldingslisten i klubben, hvilken kajak, man skal ro i! Kenneth skal bruge tilmeldingslisten, men han tager et billede af den og lader sedlen hænge.

Bemærk - I skal SELV medbringe pagaj, vest og overtræk. Så husk at få dette med til søen.

Til hjælpere:

Mødetid i klubben lørdag kl. 9.00.

Mødetid i Skovhytten søndag kl. 8.00.

Mødetid i klubben for kajakpakkere søndag kl. 8.00.

Der er morgenmad til i Skovhytten søndag til de, der er på hjælperlisten fra morgenstunden.

Hjælpere spiser gratis - alle andre betaler.

Efter løbet forventer vi, at alle hjælper til med at få ryddet op, gjort rent og kørt kajakker og udstyr retur til klubben.

Og så afventer vi spændt, hvor mange deltagere vi får til ræset på søndag - det ved vi mere om i morgen efter kl. 18.00.

Mange ro-hilsener