Dimission og sommerfest

23. juni 2019 16:57 , af Pia Jørgensen

Den 22. juni var dagen, hvor Begynderhold 2019 skulle dimittere - og det blev fejret efter alle kunstens regler. Og ulig første træningsaften var der denne dag supergodt vejr. Dagen startede kl. 13.00 med en rotur. Rigtig mange nåede til Brakøre i flotteste stil. Tilbage ved klubben gik nogle igang med at teste evner udi kapkajak-roningens kunst og andre gik igang med at spise boller med pålæg - og ellers nyde solen.

Festteltet var blevet rejst om fredagen - af en flok hjælpsomme HKK'ere. Stor tak for det. Dagens opgaver var fordelt og blev styret af Anita, som fik sat gang i borddækning og pynt i teltet. Imens tog andre hjem og nettede sig og vendte tilbage i tøj, som ikke ligner det, vi normalt ser hinanden i. Festligt!

Neller havde grisen under kontrol og kl. 19.00 præcis kunne vi sætte os i teltet og påbegynde den lækre mad. Anita bød velkommen på Aktivitetsudvalgets vegne. Og her skal endnu engang lyde en stor tak for al arbejdet med arrangementet.

I løbet af aftenen blev der skålet en del for begynderholdet, der blev holdt taler og uddelt diplomer og derudover diskede begynderholdet op med en sang og en meget balancekrævende konkurrence. Jeg er sikker på, at den kommer til at indgå som fast programpunkt ved klubbens festligheder fremover. Billederne taler for sig selv. Se i galleriet.

Mørket faldt på og snakken gik lystigt, alt imens flere og flere flasker blev tømt. De sidste, der holdt ud, rykkede ind i klubhuset og fik gang i dansen.

Der blev ryddet fint op i løbet af aftenen og efter formiddagens oprydning og nedtagning af telt ligner klubben igen sig selv.

Stort tillykke til begynderholdet - og velkommen i klubben.