Glædelig Jul og Godt Nytår

21. december 2023 20:30 , af Pia Jørgensen

Kære HKK'ere

I og jeres kære ønskes en Glædelig Jul og et Godt Nytår.

Vi kan se tilbage på et år med stor aktivitet i klubben og det er skønt at opleve, at der også her i vinterhalvåret er mange, som møder op til klubaften om tirsdagen. Der bliver både trænet og hygget, drukket kaffe og spist kage. Og der er også plads til dig.

I skrivende stund suser en storm med mit navn gennem landet og bliver efterfulgt af en meget høj vandstand i morgen. Viggo har sørget for at sikre vores bro ved at forhøje styrepælen, som holder broen på plads. Vi håber, at både kajakklubben og de øvrige på havnen (og alle andre) kommer godt igennem det voldsomme vejrlig. Herefter satser vi på, at julevejret inviterer til roture for vinterroerne. Hvis der er noget julemad, der skal forbrændes, så er der også god mulighed for at træne indendørs. Husk at bruge booking systemet.

2024 starter med Havneræs i Randers - hvis du har lyst til at deltage, skal du huske at få dig skrevet på tilmeldingslisten i klubben. Det samme gælder SuperTirsdag.

Nogle er måske gået i vinterhi, men vi håber, at I bliver klar til at komme i klubben igen. Fra i morgen bliver dagene atter længere.

Vi glæder os til at se jer alle - og måske mødes vi den 31. december kl. 10:00 til en kort rotur, herefter bad og bobler. Bobler fra ca. kl. 11:30.

De allerbedste kajak-julehilsener
På bestyrelsens vegne