Havnens Dag - Vild med Vand - hjælp søges

3. juni 2018 20:30 , af Pia Jørgensen

Der mangler stadig hjælpere...

Jeg hører gerne fra jer senest tirsdag, så vi kan få planen på plads. Det er en rigtig hyggelig dag, når der kommer interesserede forbi. Nogle vil gerne have en lille prøvetur - og andre kommer for at høre lidt om klubben og hvordan man bliver medlem m.v.

Spørg hvis I er betænkelige ved, om I kan byde ind med jeres hjælp.

På forhånd tak for hjælpen.

Kære HKK'ere

Den 9. juni afvikles i mange havne landet rundt "Havnens Dag" - Vild med Vand.

I Horsens bliver der i år ikke stablet det helt store på benene, men HKK vil sædvanen tro bidrage med Åbent Hus, så borgere i Horsens kan komme forbi og se, hvad vi er for en størrelse og eventuelt driste sig ud på en prøvetur i kajak.

I den forbindelse skal vi have skaffet to hold hjælpere - et formiddagshold (kl. 10.00-13.00) og et eftermiddagshold (kl. 13.00-16.00).  Vi skal bruge ca. 6 personer på hvert hold.

Formiddagsholdet møder ind lidt tidligere og gør klar - og eftermiddagsholdet rydder op bagefter. Der vil være en sandwich til hjælperne (begge hold).

Der følger en "køreplan" for dagen.

Vi håber, at det går let med at skaffe hjælpere til dagen. Der vil blive hængt en seddel op i klubben, hvor I kan skrive jer på.

Karin Hansen er ansvarlig for eftermiddagsholdet. Undertegnede er ansvarlig for formiddagsholdet.

Til orientering skal oplyses, at Ungdomsholdet afholder Forældredag samtidig - så der bliver liv ved klubben - og brug for alle begynderkajakkerne.

Mange solskins-ro-hilsener