Havneræs - info til roere og hjælpere

31. oktober 2018 19:58 , af Pia Jørgensen

På søndag afvikler vi sæsonens første Havneræs - og vi håber på rigtig mange deltagere - også fra HKK. Deltagerantal følger senere.

Til de, der deltager som enten hjælpere eller som roere, følger hermed et par praktiske detaljer:

Lørdag den 3. november: Mødetid i klubben kl. 09.00 for de, der har skrevet sig på til at hjælpe med at fragte alt vort gods til Skovhytten ved søen.

Søndag den 4. november: Mødetid i Skovhytten kl. 08.00 for de, der har skrevet sig på til at hjælpe med at klargøre Skovhytten, opsætte skilte, køkkentjans mv.

Søndag morgen er der et hold, som pakker HKK roernes kajakker og fragter dem til søen - men husk, I som roere skal hver især selv sørge for pagaj, vest og overtræk.

Søndag kl. 10.00 er der info vedr. løbet - foran Kystens Perle.

Søndag kl. 11.00 skydes første start igang.

Tilmeldte hjælpere får et gratis måltid mad i Skovhytten, ligesom der vil være kaffe og rundstykker søndag morgen.

ALLE hjælper hinanden med at få ryddet op, gjort rent og fragtet gods retur til klubben efter løbet.

Vi glæder os til at se rigtig mange af jer på søndag.

På bestyrelsens vegne