Havneræs 2017 - rekord for Horsens

5. november 2017 21:55 , af Pia Jørgensen

HKK kan være meget tilfredse med afviklingen af søndagens Havneræs ved Bygholm Sø.

Ikke nok med at vi opnåede rekord med hensyn til deltagerantal - 180 mod den tidligere rekord på 175 - så var vejret næsten perfekt. Kun solen gemte sig.

Alle HKK'ere var på deres pladser - og alt - lige fra transport af grej fra klubben, klargøring af lokaler lørdag, de sidste detaljer søndag morgen, køkkenhold, tidstagningshold, følgebåde, support og roning og endelig oprydning og transport retur til klubben fungerede perfekt.

Det er fantastisk, at så mange bakker op omkring arrangementet og får det hele til at glide. Tusind tak for indsatsen!

Billeder kan ses i Galleriet - hvor der er lidt flere billeder end dem, der er lagt op på Havneræs Facebook siden.

Mange ro-hilsener