HKK kalender

9. marts 2020 20:06 , af Pia Jørgensen

Du kan nu få et helt fantastisk overblik over samtlige arrangementer, træninger, løb m.v. i klubben. Der er blevet lavet en kalender - som dels vises på opslagstavlen i klubben og her på hjemmesiden.

Vi har i forvejen en kalender på hjemmesiden, som du finder via menupunktet "Kalender".  Her kan du se kalenderen månedsvis eller som listevisning og du kan f.eks. vælge kun at se datoer, som vedrører begynderholdet.

Farverne fra kalenderen på hjemmesiden går igen i den printede kalender - f.eks. har ungdomsholdet den grønne farve - begynderne den gule farve.

Kalenderen bliver printet hver måned. Bemærk farverne på rammen - de skifter i takt med årstiderne.

Vi håber, kalenderen kan være med til at give et godt overblik over årets gang i klubben.