Horsens Fjord - udgangsforbud

1. april 2020 06:30 , af Pia Jørgensen

Der er udgangsforbud i hele april, maj og juni måneder.
Dette gælder også kajakklubbens aktiviteter.

Vi bliver desværre nødsaget til at holde os på landjorden de næste 3 måneder, da der er fundet en mulig kur for corona i farvandet omkring Langelinje.

Nedenstående er taget fra Ministeriet for Offentlige Corona Covid Aktioner, et ministerie oprejst i denne særprægede tid, til at samle og håndtere diverse offentlige aktioner, der opstår.

Forskere har fundet ud af, at der i et lille område af Horsens Fjord, lever en lille plante, som har vist sig effektiv til bekæmpelse af corona virus. Der er også tegn på at den kan virke mod andre elendigheder, som dårlige undskyldninger, negativitet og generel dårlig indstilling.
Planten er meget sårbar overfor udefrakommende påvirkninger, hvorfor al sejlads i området er gjort forbudt. Planten er næsten væk, da udgravninger og byggeaffald omkring Langelinje anlægget har gjort dens levevilkår særdeles udfordrede.

Ken Brewersman fra Dublin Institute of Corona Kidney Support udtaler,
”Planten, vi har fundet i Horsens Fjord, er en lille salatlignende plante, som, hvis den blandes med proteiner, virker effektiv mod corona. Forsøgene vi har foretaget, er gjort med en særlig kilde fra Dublin, som tidligere har vist sig meget effektiv mod dårligdomme.
I forløbet med forsøgene har vi desuden foretaget en ”omvendt placebo”, hvor testpersonen tydeligt ser ,at planten blandes i proteinet, i form af kød, hvorefter de skal indtage kødet. Dette har vist sig  at være den direkte årsag til, at mænd er overrepræsenterede i statistikkerne.”

Høstningen og podning af planten vil foregå resten af foråret og den første sommermåned, hvorfor al sejlads og ophold mv. er strengt forbudt i området samt hele Horsens Fjord.

Så vi må desværre afholde os fra at opholde os i klubben, frem til juli måned.

Kenneth Bergenhagen