Instruktørmøde - håber vi ses

7. marts 2019 19:30 , af Pia Jørgensen

På tirsdag den 12. marts kl. 19.00 har Træningsudvalget indkaldt til Instruktørmøde - og det er for alle, så mød endelig op. Ikke noget med at blive nervøs over ordet Instruktør!

Mødet afholdes, fordi der skal sættes et hold, som kan være med til at træne og bakke op omkring Begynderhold 2019. Alle ved jo, hvor vigtigt det er, at der både er instruktører og "hold-ved"-montører / "samle-op"-montører omkring begynderne. Vi har brug for så mange som muligt til at hjælpe og på den måde fordele træningsaftenener på rigtig mange af klubbens medlemmer. Der er lutter fordele ved dette, da begynderne får mødt flest mulige af klubbens medlemmer og medlemmerne lærer de nye at kende. Meld dig til at give en hånd med et par gange i løbet af de to måneder, hvor kurset foregår.

Træningsudvalget vil på møde gennemgå deres opdaterede undervisningsmateriale i hovedtræk.

Hvis du ikke har mulighed for at komme på tirsdag, men gerne vil hjælpe en mandag eller en torsdag på begynderholdet, så kontakt træningsudvalget: hkk.traenings.udvalg@gmail.com.

Træningsudvalget agiterer samtidig for, at flere af klubbens medlemmer tilmelder sig Instruktør 1 kurset, som afvikles den 4./.5 maj. Det er alletiders chance for at lære mere (uden at skulle rejse efter det) - og det giver på sigt mulighed for at kunne videreuddanne sig. Det er ingen hemmelighed, at klubben gerne vil have flere i pipelinen til  Instruktør 2.

Vi glæder os til at se rigtig mange på tirsdag. Det er jo samtidig klubaften, så der er kaffe og kage.