Nye spinning cykler i klubben

28. februar 2018 21:17 , af Pia Jørgensen

Med stor tak til Claus der arrangerede transport, Oluf der modtog og Lars der samlede og installerede cykler har vi nu fået to spinningcykler sat op i HKK.

Da cyklerne er både med omdrejnings- og watt-måler, er vi ved at udarbejde instruktion til optimal træning hermed. Vi skal dog lige have prøvekørt programmerne selv og justere for forskellige cyklers belastning matcher til dem, som vi selv har efaring med. Der følger derfor et par programoplæg med - personlig "target watt" i forhold til vægt og træningsniveau og dermed watt anbefalinger til hhv. opvarmning, udholdenhed, styrke og interval/puls træning.

Vi håber at få dette justeret til i løbet af weekenden, så det hurtigst muligt kan komme videre til klubbens medlemmer - især i denne istid :-)

Mange hilsener
Karin Hansen