TDG - opdateret kørselsplan m.v.

5. september 2017 21:56 , af Pia Jørgensen

Hermed følger en opdateret kørselsplan. I må hver især sørge for at lægge jeres kajak på den rigtige trailer. Husk at lægge jeres grej og skiftetøj i traileren.

Startnumrene bliver hentet i Silkeborg fredag - og skal derfor afhentes i klubben lørdag morgen. De sidste, der kører fra klubben, bør tjekke, at der ikke ligger bådnumre og rygnumre tilbage i klubben. I givet fald - tag dem med til Ans.

Da der ikke er blevet meldt tilbage med telefonnumre på alle chaufførerne, bliver der ikke udarbejdet telefonlister. I må udveksle telefonnumre, så I har nogle at kontakte, såfremt der går noget galt undervejs.

Samtidig er det vigtigt, at I selv holder jer opdateret via TDG hjemmesiden. Der er bl.a. kommet nyhed om, at der bliver 3 starter i Ans:

Kl. 10.00 – Alle Herrer og  Damer alle aldersgrupper: K2 og C2

Kl. 10.20 – Alle Herrer Senior og Herrer U18: K1, C1 og SUP

Kl. 10.40 – Alle Damer Senior, U18, U16 og U14 samt Herrer U16 og U14: K1 og C1

Samtidig er det sandsynligt, at starten i Silkeborg flyttes, da man pga højvande ikke kan komme under broen.

Hav et godt løb - og en god oplevelse. Vi ses i Randers.

Mange ro-hilsener

Vedhæftede filer