TDG møde VIGTIGT!

14. august 2018 14:00 , af Pia Jørgensen

Tiden for årets stævnemæssige højdepunkt nærmer sig - der er under 1 måned til starterne går i henholdsvis Silkeborg og Ans. Og HKK stiller med rekordmange deltagere - ved sidste optælling var der 29 på listen.

Som tidligere nævnt er det den enkeltes ansvar at sørge for transport af kajak og sig selv, men det er alligevel nødvendigt, at vi alle mødes og får de sidste detaljer på plads og udveksler nyttige informationer - tips og tricks. Nogle har været mange gange, for andre er det helt nyt.

Så derfor afvikler vi TDG planlægningsmøde tirsdag den 21. august kl. 20.00 i Klubhuset.

Inden da skal alle have styr på transport af kajak og sig selv.

Navn:

Jeg ror i K1 /K2

Jeg ror 42 eller 70 km:

Jeg kører selv:

Jeg har X ledige pladser i bilen:

Jeg kører med (navn på chauffør):

Jeg har kajak på bilens tag:

Jeg har plads til yderligere kajak på bilens tag:

Vores 2 klubtrailere er på dagen reserveret til Ans starten og til at bringe de samme kajakker hjem fra Randers.

På basis heraf kan vi forhåbentlig får logistikken til at gå op.

Samtidig vil vi opfordre til, at andre medlemmer tilbyder sig som chauffør og supporter. Det er rigtig god oplevelse og meget lærerigt - og samtidig kan man se, hvordan sådan et stævne afvikles. Så disse må også meget gerne melde ind!

Kort og godt -

Vi har brug for hjælp til at trække trailer 1 og trailer 2.
Husk at du selv har ansvar for transport af dig selv og kajak!
Der er kun en uge til mødet, så det er nu, der skal laves aftaler!
Kender du nogen, der kan hjælpe dig og HKK, så giv besked.

Og vi mangler en person til at hente bådnumre i Silkeborg fredag den 7. september (fra kl. 18.00).

På forhånd tak for hjælpen så vi på den måde kan få det det hele til at gå op i en højere enhed.

Skriv gerne hurtigst muligt på klubbens mail, så vi kan begynde at danne os et overblik: horsens.kajakklub@gmail.com