TDG tilmelding, hjælpere m.v.

3. august 2018 17:00 , af Pia Jørgensen

Den 10. august er der deadline for tilmelding og betaling til dette års Tour de Gudenå. Hvis du ønsker at deltage, så husk at få dig skrevet på tilmeldingslisten i klubben og glem ikke at indbetale beløbet.

Der vil blive indkaldt til et planlægningsmøde i slutningen af august måned, hvor vi får styr på detaljerne omkring transport af kajakkerne. Men det er dit eget ansvar, at du på forhånd har sikret dig en plads i en bil - og måske endda at din kajak kommer på taget af en bil. Jo flere der er selvhjulpne, des lettere er det at få kabalen til at gå op.

Vi vil også gerne opfordre andre i klubben - bl.a. nogle fra årets begynderhold - til at melde sig som supportere på dagen. Dvs. til at trække trailerne og til at fragte roerene frem og tilbage. Og ikke mindst til at heppe på roerne undervejs og ved mål i Randers. Det er en oplevelse i sig selv og giver et indblik i, hvordan sådan et stort stævne foregår. Så meld tilbage, hvis du har tid og lyst til at hjælpe den 8. september.

Vi skal desuden have en til at hente startnumre i Silkeborg om fredagen. Hvem melder sig? De skal hentes i tidsrummet kl. 18.00-21.00 i Søsportens Hus, Sølystvej 109, 8600 Silkeborg og lægges i klubben.

Husk at tjekke, at der er nummerholder på den kajak, du skal ro i og vær obs. på, at der ikke bliver repareret kajakker i ugen op til TDG.

Når man deltager i et langt løb, at det vigtigt at få drukket og spist rigtigt op til, under og efter løbet. Her er en guide til, hvordan det kan gøres på en god måde.

God træning op til TDG - kig evt. på FB siden Tour de Gudenå.

Følg også med på løbets hjemmeside: http://www.tourdegudenaa.dk/