Ungdomstrænerne i HKK

Træningen af ungdommen i Horsens Kajakklub varetages af frivillige trænere i ungdomsudvalget. Nogle af trænerne er selv tidligere ungdomsroere, mens andre er begyndt til kajak som voksne. Fælles for dem alle er, at de brænder for at give ungdommen en god og stabil træning, som både er udfordrende og sjov.

For at give den bedste oplevelse til ungdomsmedlemmerne, har de enkelte trænere forskellige ansvarsområder. På den måde ved både forældre og ungdommere, hvem de skal henvende sig til. Der er dermed en person, som har det overordnede ansvar for træningen. Men i praksis arbejder vi som et team og hjælpes ad ved alle aspekter i træningen.

Nedenfor kan man se, hvilke trænere der i øjeblikket er i ungdomsudvalget.

Torben

Julie

Finn

Finn har det administrative ansvar og er ungdomsudvalgets repræsentant i bestyrelsen.

Når man melder sig til kajak vil det blandt andet være Finn, man snakker med.

Derudover sørger Finn for, at alt det administrative arbejde omkring ungdomsholdet fungerer, så trænerne kan koncentrere sig om at træne ungdomsholdet.