Husdag den 25. marts - husk tilmelding

12. marts 2017 13:08 , af Pia Jørgensen

12. marts 2017 update: I må meget gerne skrive jeres navn på opslaget omkring Husdag, som hænger i klubben. Hvis I ikke kommer forbi i klubben, kan I tilkendegive via en mail (horsens.kajakklub@gmail.com) eller på opslaget på Facebook, at I gerne vil hjælpe. Endelig kan I også sende en SMS til Claus på tlf. 20809912.

På forhånd tusind tak for jeres hjælp!

Der vil være både morgenmad og frokost!

------------------------

Husudvalget kalder til HUSDAG den 25. marts 2017. Og her kan alle hjælpe!

Læs opslaget og husk at få dig tilmeldt. Det er en dag, hvor vi kan bruge alle gode kræfter til at hjælpe til med at klargøre hus og omgivelser inden den nye sæson for alvor går igang.

Husudvalget har selv lagt mange kræfter i at få opstillet og indrettet containere, ombygning og indretning af træningsrum - og i den kommende weekend isættes efter planen ny port til pagajrummet. Så vi er snart i mål med vores Plan B.

Opslag