Vendelboløbet - kørsel

15. august 2017 20:50 , af Pia Jørgensen

Efter en rådslagning foreligger der nu følgende plan for transport til Aalborg/Aabybro på lørdag:

Mødetid i klubben kl. 8.30.

Viggo henter bådnumre i Aalborg.

Kenneth kører selv til Aalborg - og skal derefter køre med Viggo til Aabybro. Kenneth kører hjem fra Aalborg umiddelbart efter ankomst til Aalborg.
Louise og Louise kører selv (husk - jeres skiftetøj skal evt. med i den bil (Kims), som bliver parkeret i Aalborg - ellers skal I selv have det med i kajakken
Oluf kører og har sin egen og Kenneths kajak på taget. Oluf kører direkte til Aabybro. Med i bilen har han Signe og Nikole. Husk skiftetøj skal i Kims bil.
Kim kører til Aalborg. Med i bilen har han Claus og Pia. Fra Aalborg kører de til Aabybro med Viggo.

Viggo trækker den lille trailer - denne skal pakkes fredag kl. 16.00 af Viggo, Kim og Pia.

Alle (med undtagelse af Kenneth) skal lægge deres pagaj/overtræk/vest klar i klublokalet, så det kan pakkes ned i traileren fredag. Læg gerne en seddel ved dit udstyr, så vi kan tjekke efter, at vi har det hele med.

Følgende personer skal give besked om, hvilket kajaknummer, der skal lægges på traileren. Noter også dette på sedlen ved dit udstyr.

K2 til Louise / Louise
K2 til Signe/Nikole
K2 til Claus/Pia
Viggo - Privat
Kim

Efter ankomst til Aalborg skal bilerne i Aabybro hentes (med brug af Kims bil).

Sørg for at I har tøj og udstyr, mad og drikke det rigtige sted.

Vel mødt på lørdag.

Mange ro-hilsener