Vendelboløbet - startliste m.v.

14. august 2017 21:06 , af Pia Jørgensen

Hermed følger info fra Aalborg - kørselsplan aftales i klubben den 15. august.

Tak for jeres tilmelding til Vendelboløbet 2017. Vedhæftet er startlisten.

Jeg er klar til at udlevere startnumre fra kl. 9, og der er fælles instruktion kl. 10.00 på Aalborg Kajakklubs adresse Søsportsvej 10, 9000 Aalborg.

Første start går fra Aabybro kl. 12.00 - se starttiderne på startlisten.

Sørg for at være på vandet i god tid, da der ikke kan sætte mere end to kajakker i ad gangen.

Jeg kan se, at de fleste af jer har deltaget i Vendelboløbet før, men hvis der er nogen, som er i tvivl om hvor det er starten går fra, så tøv ikke med at kontakte mig, så sender jeg en kørselsvejledning.

Alle skal bære svømmevest!

Efter løbet er der mulighed for at købe sandwich/20 kr. og kage/2 kr. Saft, kaffe og frugt er gratis.

Der er medaljer til de tre første i hver klasse, samt lodtræknings præmier.

Hvis man har sin bil holdende ved starten i Aabybro, vil der efter præmieoverrækkelsen være muligt at få kørelejlighed op efter den. Giv mig besked når du henter dit nummer, hvis du har brug for dette.

Vi ses lørdag

Helle Skals, Aalborg Kajakklub