Grill-tirsdage

24. april 2024 18:21 , af Pia Jørgensen

Vi skal have gang i klubbens fine grill.

Derfor starter vi denne sommer med et nyt tiltag, som vi kalder "Grill-tirsdage", hvor vi spiser sammen - enten efter dagens rotur eller blot fordi vi har lyst til en hyggelig aften.

Der er lagt op til, at en eller flere af klubbens medlemmer står for et af følgende to oplæg:

• kød til grillen + diverse tilbehør ELLER
  • diverse tilbehør, hvor deltagerne selv møder op med, hvad man har lyst til at putte på grillen.

Vi griller / spiser kl. 19:00 og det kommer til at koste max. 70 kr. pr. snude, alt efter om prisen er med eller uden kød. Beløbet opkræves på aftenen.

Hen over de næste måneder er der planlagt 5 tirsdage, valgt ud fra hvilke dage, vi er sikre på, at vejret er godt.

Men ingen mad uden kokke!

Så har du / I lyst til at stå for maden en af disse tirsdage, så skriv gerne navn ud for datoen på opslaget i klubben eller send en besked via MemberLink, eller SMS 24245326 til Niels-Henrik. Sæt kryds, om din aften er inkl. alt, eller minus kød, da dette skal bruges i forbindelse med tilmeldingen.

Tirsdag  14/5 - Merete & Co. står for både kød og tilbehør
Tirsdag   4/6 - Hvem melder sig?
Tirsdag 16/7 - Hvem melder sig?
Tirsdag   6/8 - Hvem melder sig?
Tirsdag 10/9 - Ungdommen står for både kød og tilbehør

Tilmelding til de enkelte grill-tirsdage skal ske på MemberLink på samme vis som til vinterens SuperTirsdage.

Bemærk - der vil som altid på en klubaften være kaffe og kage - uanset om man har meldt sig til grillarrangementet eller ej.

De bedste kajak-hilsener
Aktivitetsudvalget