Privatlivspolitik

12. maj 2018 13:07 , af Pia Jørgensen

Kære HKK'ere

I har alle fået en e-mail omkring accept af klubbens privatlivspolitik. Indtil I accepterer denne, vil I hver gang I logger på hjemmesiden, blive mindet om, at I skal acceptere den. Husk også, at I under privatlivsindstillinger (som I finder i øverste højre hjørne ved jeres navn) kan vælge, at man på lister (fra Memberlink-systemet) ikke bliver vist med f.eks. telefonnummer eller e-mail.

Nogle gange er der opslag i klubben - eller der bliver sendt lister rundt i forbindelse med arrangementer. Her skal afsender huske, at man skal have accept for at måtte offentliggøre f.eks. telefonnummer, e-mail, adresse eller foto.  Det betyder også, at sender man en e-mail rundt til deltagere i et arrangement, så skal man skrive e-mailadresserne ind i bcc-feltet - og ikke i til-feltet eller i cc-feltet. Derved kan den enkelte kun se sin egen e-mail adresse.

På forhånd tak for hjælpen og spørg endelig, hvis noget er uklart.

Mange ro-hilsener