Sikkerhedsdag 2018 - nu med pjecer

19. september 2018 20:09 , af Pia Jørgensen

Træningsudvalget indbyder til Sikkerhedsdag 2018. Det er vigtigt at deltage i Sikkerhedsdagen, hvis man ønsker at blive fuldt frigivet. Bemærk - begyndere fra i år kan tidligst blive fuldt frigivet pr. 1. maj 2019.

Der kan også være andre IPP2 roere i klubben, som mangler deltagelse i Sikkerhedsdagen for at blive fuldt frigivet. De skal naturligvis også huske at tilmelde sig - ligesom øvrige medlemmer også er mere end velkomne til at få genopfrisket, hvad der er værd at vide omkring vinterroning - og vores reviderede vinterroningsregler.

Klik for at læse opslaget fra Træningsudvalget. Det vil blive hængt op i klubben sammen med tilmeldingsseddel.

Det bliver en dag i kajakkens tegn - da vi kl. 13.00 samme dag afholder standerstrygning med fælles rotur, overrækkelse af kilometerpokaler, eftermiddagstraktement  samt spisning om aftenen. Herom følger nærmere fra Aktivitetsudvalget.

Klik her for at læse relevante pjecer fra Søsportens Sikkerhedsråd:

Værd at vide om kulde og beklædning til søs

Værd at vide om sikker sejlads med kano og kajak

Mange kajak-hilsner