Standerstrygning 2018

30. september 2018 15:36 , af Pia Jørgensen

Lørdag den 29. september var en travl dag i klubben. (Jeg deltog desværre ikke selv, da mit barnebarn skulle døbes). Men søndag formiddag har jeg fået lidt info om lørdagens oplevelser (af de få, der var mødt op til søndagsroning) og kan forstå, at det var en aldeles vellykket standerstrygning.

Dagen startede med Sikkerhedsdag - med stort antal deltagere. Så er der basis for, at rigtig mange er parat til at blive fuldt frigivet pr. 1. maj 2019. Tak til Træningsudvalget til at stå for Sikkerhedsdagen.

Eftermiddagen bød herefter på en rotur - kan se af Rokort, at der var forskellige ruter og distancer. Vinden har givetvis drillet.

Derefter taler og pokaloverrækkelser:

Fantastisk rostatistik med rekordmange kilometer for klubben - ialt 52.839 km mod sidste års 44.270 km.

Pokalerne gik i år til:

Ungdom - Søren Mortensen - 291 km

Dame senior - Louise Lange - 880 km

Dame master - Ulla Vinter - 2122 km

Dame old girls - Pia Jørgensen - 1816 km

Herre senior - Christian Bach - 585 km

Herre master - Claus Enrico - 3333 km

Herre old boys - Viggo Svendsen - 3003 km

Stort tillykke til vinderne!

Herefter traktement ved Aktivietsudvalget - og efter sigende den mest fantastiske middag, som Grethe Lind havde stået for.

Det forlyder, at aftenen forløb helt igennem vellykket og at klubben endnu engang har begået en succes af en fest.

Tak til alle for at bidrage til en god dag. Fotos er på vej i Galleriet - og flere følger.