Vil du gerne lære at ro kajak?

i tur- og kapkajakker?

Der er meget stor interesse for at komme til at ro kajak.

Såfremt du ønsker at blive skrevet på interesselisten til begynderhold 2025, så klik på dette link.

Som medlem i Horsens Kajakklub får du:

• I paddle Pass  - et bevis på, at du har gennemført et begynderkursus. Ti andre lande i Europa har tilsvarende system for roernes egenfærdigheder.
  • Adgang til klubbens lokaler, træningsfaciliteter m.m.
  • Adgang til klubbens kajakker, som spænder fra stabile tur-kajakker til hurtige og knap så stabile kap-kajakker.
  • En meget social klub, hvor der er plads til alle, lige fra hyggeroeren til dem, som gerne vil deltage i stævner.
  • Rigtig mange sjove, hyggelige og udfordrende aktiviteter - også om vinteren.
  • Klubben er drevet af frivillige kræfter - og der er også plads til dig.

At starte med kajak i en klub er altid en god måde at starte på, da udstyr bliver stillet til rådighed og man lærer om sikkerhed, vind og vejr.

Horsens Kajakklub har en stor flåde af tur- og kap-kajakker, som kan benyttes frit af alle medlemmer. Derudover, har vi svømmeveste og pagajer til begyndere.

Læs mere om at blive begynder i Horsens Kajakklub

Mellem 10 og 18 år? Horsens Kajakklub har også et ungdomshold

Online booking
Klubaften hver tirsdag

Træning efter eget valg

kaffe og kage - et samlingspunkt
pt. fra kl. 19.30

Kalender:

31/4 Tirsdagstræning

5/5 Langelinie Åbning

12/5 Paradisløb

13/5 Bestyrelsesmøde

14/5 TirsdagsGrill

25/5 Fænø Rundt

Støt vore sponsorer. De støtter os.