Horsens Lokal TV var på pletten i lørdags til jubilæumsfejringen.
På YouTube kan I se, hvad der er kommet ud af optagelserne - både noget af borgmesterens og formandens taler, interview med David samt droneoptagelser.
Og - ikke at forglemme - vores helt egen klubsang med Gitte som forsanger.
PS. Der er i øvrigt andre videoer på YouTube omkring klubben.
De bedste kajak-hilsener
Pia Jørgensen