Facebook og Instagram DM

Vinderne af Instagram Konkurrence til DM

Instagram konkurrence

Konkurrenceregler

Upload dit billede på Instagram med hashtag #kajakdm16 for at deltage.

Udvalgte billeder fra hashtagget bliver repostet og vist på vores hjemmeside

www.horsens-kajakklub.dk

Dit billede skal være uploaded senest kl. 15.00 lørdag og kl. 14.00 søndag.

Hvem vinder?

Vinderne bliver valgt ud fra en samlet vurdering af billedernes kreativitet, kvalitet og stemning.

De vindende billeder (2 lørdag og 2 søndag) bliver udvalgt af Horsens Kajakklubs DM styregruppe. Vinderne bliver offentliggjort på stævnepladsen.

Vinderbillederne bliver vist på Horsens Kajakklubs hjemmeside samt på Facebook siden: DM Kano og Kajak Maraton i Horsens.

Præmier

Lørdag:         1 stk. Power Solar fra Powerbanken.dk

Søndag:        1 stk. Power Solar fra Powerbanken.dk

Bemærk!

Denne konkurrence er på ingen måde lavet i samarbejde med eller sponseret af Instagram, Facebook eller andre sociale medier. De billeder, du uploader til Instagram, gemmes hos Instagram.

Konkurrencedeltagere er deltagere/hjælpere ved DM – dog kan medlemmer af Horsens Kajakklub ikke deltage – men må naturligvis gerne bidrage med billeder.

.

\n

\n" }, "visibilitySettings": { "show": "0" } }, { "id": "row-9562b6504ff84da3", "rows": [], "width": 8, "pageItem": { "PageItemId": "54fc91f8ae28cda3", "Headline": "", "Color": "ffffff", "TextColor": "", "type": "TextPageItem", "Content": "

#kajakdm16

Du kan se flere billeder på Instagrams hjemmeside

\n

" }, "visibilitySettings": { "show": "0" } } ] }, { "id": "cell-950d663944714da3", "cells": [ { "id": "row-f16c32e30be04da3", "rows": [ { "id": "cell-c5f97c12db373a3", "cells": [ { "id": "row-332757ddcb6a41a3", "rows": [], "width": 12, "pageItem": { "PageItemId": "7bf73baf0f044da3", "Headline": "", "Color": "ffffff", "TextColor": "", "type": "TextPageItem", "Content": "

Instagram konkurrence

Konkurrenceregler

\n

Upload dit billede på Instagram med hashtag #kajakdm16 for at deltage.

Udvalgte billeder fra hashtagget bliver repostet og vist på vores hjemmeside

www.horsens-kajakklub.dk

\n

Dit billede skal være uploaded senest kl. 15.00 lørdag og kl. 14.00 søndag.

Hvem vinder?

Præmier

Lørdag:         1 stk. Power Solar fra Powerbanken.dk

Søndag:        1 stk. Power Solar fra Powerbanken.dk