Åbent Hus

20. maj 2023 19:08 , af Pia Jørgensen

HJÆLP - VI MANGLER TILKENDEGIVELSER OM ASSISTANCE TIL ÅBENT HUS DEN 10. JUNI (4 OM FORMIDDAGEN / 2 OM EFTERMIDDAGEN)

Så har vi brug for hjælpere.

Lørdag den 10. juni holder vi Åbent Hus. Det sker i forbindelse med, at Horsens Kommune afholder "Horsens Holder" og Havnen afholder Havnens Dag. Så der bliver masser af aktiviteter - både på det grønne areal, på Langelinie og på havnen generelt. Ungdommen er også involveret.

Vi skal naturligvis vise klubben og vores dejlige sport frem og vi skal tilbyde en prøvetur til interesserede.

Selve arrangementet foregår fra kl. 10:00-16:00. Vi skal have bemanding i to hold:

Kl. 09:00-13:00 og kl. 13:00-17:00. Med 7 personer på hvert hold.

Kim N. Nielsen er overordnet ansvarlig om formiddagen
Pia Jørgensen er overordnet ansvarlig om eftermiddagen

Der er sandwich til alle hjælpere.

Formiddagsholdet møder ind og gør klar med Dannebrog i toppen af flagstangen, beachflag og sandwichskilt. Kajakkker, pagajer og veste lagt frem. Vi skal også have sat lidt reklame op på det grønne areal på Langelinie.

Eftermiddagsholdet rydder det hele på plads.

Vi tilbyder de besøgende en kop kaffe / saftevand og småkager.

Af sikkerhedshensyn skal vi registrere personer, der tager på prøvetur. Der vil være sedler til dette. Ligesom der vil være diverse infomateriale, der kan deles ud.

Vi håber, at I vil være med til at hjælpe med at promovere klubben. Og alle er selvfølgelig velkommen til at kigge forbi og skabe liv omkring klubben.

Kajakker er i 100- og 200-serien vil være blokeret til gæster denne dag.

De bedste kajak-hilsener