Medlemsmøde 22/2-2022

20. januar 2022 14:30 , af Pia Jørgensen

Hermed følger invitation til MEDLEMSMØDE DEN 22. FEBRUAR 2022. Bemærk mødet foregår på Horsens Byskole. Klik her for at se invitationen.

Vi håber at se rigtig mange HKK'ere, når vi præsenterer planerne for Havnen og status på det nye klubhus.

Derudover har vi netop udsendt en spørgeskemaundersøgelse via Players 1st til alle seniorer. Denne undersøgelse kan give os et fingerpeg om, hvordan I som medlemmer befinder jer i klubben. Resultaterne vil blive præsenteret og der er åbnet op for debat herom efterfølgende.

Mød op - og vær med til at sætte dit præg på klubben. Der serveres sandwich og kage.

Husk at tilmelde dig via den mail, der udsendes fra Memberlink. Giver det anledning til problemet, så kontakt os.

På gensyn.