Nyt om Søsportscentret

1. april 2018 00:10 , af Pia Jørgensen

Der arbejdes stadig fremad mod et nyt klubhus ude på en ny ø, sammen med roklubben.

På det seneste møde bekræftede havneudviklingschefen, Jesper Gemmer, at Horsens kommune er meget interesseret i at have så meget liv på lystbådehavnen som muligt og det er senest resulteret i, at EDC har meddelt, at de vil etablere et kontor på øen, for bedre at kunne servicere det stigende antal boliger, der kommer.

Kommunen kunne også fortælle, at vi ikke bliver alene derude, roklubben og os. Således har en ny SUP klub (Stand Up Paddle) valgt at følge med. Der kommer også selskab fra BBC (Boller Boccia Club) samt Hammersholm Idræt og Hammerkast Industri.
Efter model fra Odder kommer der også en Rugbyklub og Brevdueforening, så vi kommer ikke til at kede os.

Vi kommer med mere om projektet, som det skrider frem.

God Påske.

På vegne af projektgruppen